czwartek, 20 marca 2014

WRÓCIŁAM ! :*

Hej wszystkim ! Postanowiłam znów zacząć pisać, bo zatęskniłam za tym :( Chciałabym wszystko zacząć od początku. Bardzo lubię pisać i wgl, ale niestety ostatnio nie miałam czasu ;/ Boje sie że teraz też nie będę znajdować czasu, ale sie postaram, ponieważ chce uzyska taki sukces w blogowaniu jak Łucja z lucy-luucy.blogspot.com albo Agata z willbefineee.blogspot.com (zapraszam na dziewczyn blogi :)). Wiem że do tego należy poświecić dużo czasu, ale jak chce to dam rade :D. Postaram się pisać posty codziennie, przynajmniej na początku, aby zdobyć czytelników. A potem to zobaczymy jak to sie potoczy, ale na pewno nie będę robić tak długiej przerwy jak teraz :)). No to ZACZYNAM OD POCZĄTKU :*

3 komentarze:

  1. To fajnie, że wracasz :) Powodzenia w zdobywaniu czytelników ^^
    Świetna notka :)
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Design jest piękny i oczywiście Ty jesteś śliczna! *.* Blog na prawdę cudowny!

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń