piątek, 13 czerwca 2014

Ulubieńcy i Anty Ulubieńcy Maja i Czerwca.

Wiem że czerwiec jeszcze się nie skończył, ale boje się że to jest ostatnie szansa bo potem mogę nie miec tyle czasu co mam teraz, a że trochę kupiłam kosmetyków to pomyślałam czemu nie ;). Postanowiłam tez, że nie zrobię tylko tych takich standardowych ulubieńców ale też takie wręcz przeciwnie. 

ULUBIEŃCY:

1. Na sam początek coś co wiedziałam że musi się tu znalezc. Mowa tu o podkładzie Under twenty Anti Acne 01

No co moge powiedziec o tym podkładzie. Szukałam właśnie takiego podkładu antybakterjnego ponieważ mam lekki problem z trądzikiem na nosie. Byłam troche sceptycznie do niego przekonana no ale powiedziałam że zawsze moge sprobowac, i nie żałuje tego. 

2. Kolejną rzecza na mojej liście ulubiencow jesst lakier do paznokci. Eveline color show 
Zakochałam sie w tym lakierze za to ile wsycha i jaką ma trwałaoś. Jest on cudwny <3. Nie mówie ze na każdych paznokciach bedzie sie tak trzyma, ale przynajmniej u mnie tak jest.

3. Trzecią rzeczą jest pomadka Baby lips Cherry Me 
Pewnie na każdym blogu dziewczyy piszą o tych pomadkach. Mi osobiście najbardziej przypasowała ta. Nie to że na piekny zapach wiśnie, to ma śiczny kolor <33. Wiecej o tej pomadce chyba bie musze mówic :).

4. Czwarta i przed ostatbią rzecza jest rewelacyjny tusz. My Secret 3 in 1 mascara.
Najlepszą rzecza w tym tuszu jest jego cena! Poeniewaz ja go kupiłam za 8/9 zl a dla mnie jak za tusz to sa grosze :). Ma on syikonoa szczoteczje coświetnie rozczesuje rzesy, nie skleja ich i nadaje obitośbi i wydłużenia. Co do tego czy podkrca to za bardzoe nie moge powiedziec, poniewąz ja używam zalotki. Ale naprawde moge wam z rką na sercu ten tusz polecic.

5. Ostathią rzecza i chyba najlepszą jest puder Astor Skin match 201
Dla mnnie naprawde jest ciżko znależc jakiś dobrt puder, ponieważ mam tłusta cere dlatego potrzebyje pudrów dobrze mtujących i ten jwast najlepszy w całym moim życiu. Ja osobiście teraz używam już 3 i jak mi sie skonczy to kupie sobie koejny. Ale nie wiem jakbedzie sprawdza sie na cerzez suchej wic może cie spróbowac.

I TO JEST NA TYLE Z MOICH ULUBIEŃCÓW. TERAZ CZAS NA ANTYULUBIENCÓW.

ANTYULUBIEŃCY:

1. Pierwszą rzeczą która sie u mbiue nie sprawdziła jest podkład Rimmel Stay Matte 203
Zacheciło mnie do zakupu tego podkładu vlogierki które polecały puder i baze pod podkład. No to ja sobie pomyśałam że skoro tamte rzeczy są tak polecane to ten podkład nie może byc zły.No i sie pomyliłam. W tym podkładnie najgorszy jest kolor. Kidy sie go nakłada jest pomarańczowy, potem zmienia sie w taki naturalny, a potem w taki brązowy i po jakis 2 godzinach wyglądałam jakbym miała sztuczna opalenizne. Jedny słowem dla mnie PORAŻKA!

2. Drugą równie okropnym zakupem dla mnie jest korektor z Catrice 020
Korektor jest dobry ALE ZIMĄ ! Teraz kiedy zaczeły przychodzic te upały i wtedy zaczoł sie koszmar. Zaczął mi spływa jak woda. Przysigam 5 min i nie było korektora. 

3. I ostatnią moim zdanim najwiksza załamką jest tusz Astor Big Boom
Ja ten tusz zdobyłam jakoś na promocji. Chciałam spróbowa z duża szczoteczką bo zawsze miałam tylko may wiec czemu nie. I nie powiem pierwsze 2 tygodnie były okey, ale potem tusz zaczą robi sie strasznie gesty, sklejał okropie rzesy i te włoski ze szczoteczki zaczeły mi wypadac. I to jest dowód na to że nie powinno sie atrzec na cene.



* Jeżeli któreś z tych produktów próbowałyście piszcie w komentarzach jak wam sie sprawdziły <3
ps. Przepraszam z góry na błedy :(


1 komentarz:

  1. Te pomadki są już wszędzie ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/tmi-tag.html

    OdpowiedzUsuń