sobota, 14 czerwca 2014

Czy wolałabyś .. ?

Hej kochani <3

Dziś mam dla was taki luźny post, ponieważ jest to tag ,, Czy wolałabyś.. ? " Już na samym początku chce podziekowac właśnie CI ze tu jesteś i to czytasz, to dla mnie naprawdę dużo znaczy <3 Dobra teraz zaczynamy :D

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
Tak naprawde wolałabym, chyba wyjśc w pełnym makijażu i nieuożonymi wlosami bo bez makijażu wyglądam jak zombi. 

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
Chyba żeby mi wypadły rzesy, ponieważ mogłabym sobie kui takie doczepiane rzsy a z brwiami było by gorzej ;/

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?
Szczerze mówiąc to w MAC, bo z Sephory mam zaledwie 1 czy 2 rzeczy wiec ...

4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
Nie wiem jak na to pytanie odpowiedzie wiec nie wiem.

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
O jejku nie mam pojecia. Ani to, ani to :// Ale musze cos wybrac to raczej z różem bo róż mam tylko na poiczkach a podkład na całej twarzy.

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
Zdecydowanie spodnie MC Hammera i tu nawet nie ma dyskusji :>

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
Chyba (napewno) dziwnie wyglądająca opalenizne. Bo jak bym miała pomarańczową to wszedzie a jak tamta to ttylkio w jednym miejscu :D

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Źle obciete, bo włosy mi odrosną a jak bedze mie akiś inny kolor to bede miała zniszczone włosy :/.

9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
Twitter'a bo go nie mam :) A na youtube straszkie kocham ogląda filmiki i sama myśle o nagrywaniu ( napiszcie w komentarzach co o tym myślicie :D )

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
PEDZLI ! NIE WYOBRAŻAM SOBIE ZYCIA BEZ MASCARY !!

WCHODZCIE NA : FB : https://www.facebook.com/julia.kalinowska.188
                             INSTAGRAMA : http://instagram.com/julaxd14
                             SNAPCHAT : julaxd14

5 komentarzy:

  1. Świetny tag ! Co do nagrywania filmików to w pełni chciałabym żebyś zaczęła nagrywać! Myślę że będziesz dobrą youtuberką ♥
    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smialo nagrywaj filmy! Bede pierwsza w ich ogladaniu haha :)

    Zapraszam do zaobserwowania i komentowania mojego bloga :) z pewnoscia sie odwdziecze! nie musisz pisac ze zaobserwowalas sama bede widziala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale boje się że nikt nie będzie mnie oglądać :(

      Usuń
  3. Jakbyś zaczęła nagrywać to na pewno bym oglądała a może i ja z czasem się odważę;p
    Z czytania choćby kilku twoich postów mam wrażenie, że jesteś ciepłą i sympatyczną osobą... czekam na więcej wpisów, na 1000% obserwuję:)
    Buziaki:**
    http://lexaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń