wtorek, 19 sierpnia 2014

Moja historia BELIEBER ♥♥♥

          Otóż moja historia zaczyna się od tego, iż nie będę was kłamać, że jestem BELIEBER  od początku i wgl. Jestem belieber już (albo tylko) 2 lata. 
          Pamiętam jak na samym początku, kiedy Justin zaczynał swoją karierę nie wiedziałam kto to jest. Pamiętam tylko tyle, że moja koleżanka z klasy kochała go. Ale dla mnie to było chore, bo ona płakała jak zobaczyła go w gazecie albo jak leciała jego piosenka w telewizji. 
          Ja zaczęłam się nim ,, interesować " w wieku 12 lat, czyli tak pod koniec 5 klasy lub na początku 6 (nie pamiętam kiedy dokładnie). Usłyszałam piosenkę ,, Nothing Like Us " i się w niej po prostu zakochałam ♥♥♥. Zaczęłam słuchać reszty jego piosenek i interesowałam się nim. 
          Moim zdanie jest on wspaniałym człowiekiem. Oczywiście popełnia błędy, ale to chyba jak każdy, w końcu jest tylko człowiekiem. Wszyscy widza w nim tylko tego złego , ale nikt nie widzi co robi dobrego dla innych ludzi. 
          A więc to tyle co chciałam wam napisać. Wiem że nie ma jakiejś rewelacji, ale wszystkie BELIEBER wiedzą o co chodzi. Dziękuję, że nawet mimo tak długiej przerwy wy nadal mnie czytacie ♥. A te co pierwszy raz u mnie są to mam nadzieje, że zostaniecie na długo. I tak jak zawsze w komentarzach piszcie co o tym myślicie, różnego typu pytania na jakie chcecie żebym odpowiedziała oraz linki do swoich blogów chętnie poczytam, zaobserwuje i oczywiście skomentuje. 

7 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz, ciekawa historia :D
    Obserwuję :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie jestem jego fanką, to z ciekawością przeczytałam cały post,
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowniez nie jestem jego fanka ale milo sie slyszy o czyims idolu to bardzo ciekawe :)

    Zapraszam do zaobserwowania i komentowania mojego bloga :) z pewnoscia sie odwdziecze! nie musisz pisac ze zaobserwowalas sama bede widziala!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak go uwielbiałam w 2011 :D
    A potem posłuchałam One Direction :)
    Ja jestem Directioner :)
    Justin jest teraz strasznie popularny dlatego również obrażany. W gazetach jest multum jego błędów ...
    Nie rozumiem czemu niektórzy się tak go czepiają :)
    Pozdrawiam

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super historia ;*
    To swietnie ze masz swojego idola <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazde pokolenie ma swojego idola. Ja za nim nie przepadam, ale wiem ze ma tysiace fanek na calym swiecie, wiec cos w tym musi byc... :)
    Co powiesz na obserwacje?
    xoxo
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma w pewnym wieku jakiegoś idola ! Ja też miałam ;P Obserwujemy Ty zaczynasz ;P
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń