czwartek, 22 stycznia 2015

Kolejny, ale ostatni powrót ✔

     Tak, tak wiem nie było mnie znów ponad pół roku. Nie będę się tłumaczyć wam, że miałam ciężki czas, czy że miałam dużo nauki bo nie miałam. Poprostu tak jakoś przestałam pisać ponieważ zaczęły wtedy się wakacje i zapomniałam o blogu. Ale ostatnio znalazłam mój zeszyt z pomysłami na posty i tak pomyslałam czemu by nie zacząć znów pisać. Miałam pomysł żeby może założyć nowego bloga od początku ale jednak postanowiłam ze tu były moje początki i nie chce stąd odchodzic.
        Tak jak juz pisałam wcześniej mam kilkanaście pomysłów na posty, ale tak jak zawsze możecie pisać pomysły, pytania i wszystko tego typu w komentarzach. Podawajcie tez swoje blogi lub blogi jakie wy lubicie czytać. Chętne się może czymś zainspirowany.
       To chyba na tyle. I jak zawsze DZIEKUJE ZE JESTES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz