sobota, 24 stycznia 2015

Love, Rosie ♥

       No i pierwsza książka w tym roku przeczytana. Jest to książka, którą dostałam od najlepszej przyjaciółki na świeta i jest to ksiązka pt. ,, Love, Rosie ". Co mogę o niej powiedzieć ? Jest naprawde niesamowita! Mówi ona o prawdziwej przyjaźni. Że mimo wszytkich przeciwności losu przyjaciel zawsze pozostanie przyjacielem. 

       Ksiażka opowiada o dwójce przyjaciół Alexie i Rosie. Są oni przyjaciółmi od dzieciństwa. Wiadomo jak to przyjaciele mają wzloty i upadki. Ale nagle przychodzi największy sprawdzian ich przyjaźni. Alex wyprowadza sie z rodzicami z Irlandii do Ameryki. I w tym momencie zaczynają sie przygody. NIe będę wam tu więcej pisała, ponieważ jeżeli podobają wam sie tego typu książki moge polecić w 100% ♥ 

       To jest jedyna książka do tej poty jaką przeczytałam napisana w taki sposób. Książka jest napisana w formie e-mailów, wiadomości lub SMS-ów. Bardxzo mi sie ta forma poodoba ponieważ jest naprawdę bardzo orginalna. W kinach był też film, ale ja nie poszłam ponieważ chciałam najpierw przeczytać książkę. I bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ jak oglądałam zwiastun to niby w filmie chodzi o to samo, ale jest w inny sposób przekazane. 
       Więc tak. Naprawde z czystym sumieniem moge polecić wam książke ,, Love, Rosie "
DZIEKUJĘ ŻE JESTEŚ 

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny post! Będę tu częściej zaglądać! ;)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post dziękuję za wizytę u mnie :) Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o niej same dobre strony ! :) Mam w zapasie kilka książek do kupienia, ale może kiedyś nadarzy się okazja i ją kupie! No chyba że pojawi się film online na komputerze, również skorzystam z obejrzenia.

    wpadnij i zostaw ślad po sobie. Zapraszam :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń