niedziela, 25 stycznia 2015

TMI ♥ Too much information Tag cz.1

     Dziś mam dla was coś innego. Nie chcę się rozpisywać, ponieważ i tak to dużo zajmie wiec zaczynam.I podziele ten tag na 2 części po 25 pytań.

1.Co masz na sobie ?
Zwykłe czarne spodnie z H&M i sweterek różowy z sinsay. 


2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?

Nie


3. Czy kiedykolwiek miałas straszne zerwanie ?

Nie


4. Ile masz wzrostu ?

162 cm


5. Ile ważysz ?

Nie ważne xD


6. Jakieś tatuaże ?

Nie


7. Jakiś piercing ?

Tak, w lewym uchu dwie dziurki, a w prawym tunel 2,5mm.


8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?

Jest to Styles i Lydia z ,, Teen Wolf " ♥♥


9. Ulubiony program (serial)?

W tym momencie koncze oglądać Teen Wolf  i zastanawiam sie czy nie zacząć oglądać AHS ( ,, American Horror Story " )


10. Ulubione zespoły ?

Nie mam 


11. Coś, czego Ci brakuje? .

Chyba nie


12. Ulubiona piosenka ?

Shawn Mendes - Something Big

13. Ile masz lat ?
Skończone 14


14. Znak zodiaku ?

Strzelec


15. Czego szukasz u partnera ?

Wierności, Zaufania i Miłości


16. Ulubiony Cytat ?

,, Nie masz prawa mnie oceniać. Znasz moje imie ale nie historie " - Demi Lovato


17. Ulubiony aktor ?

Nie mam


18. Ulubiony kolor ?

Zielony, biały i szary


19. Głośna muzyka czy cicha ?

To zależy od sytuacji

 
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?

Do łóżka

 
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

Długo bo ok 20/30 min.


22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

40 min


23. Bilas sie kiedys z kims ?

Jak byłam młodsza w podstawówce tak 


24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?

Podoba mi sie jak chłopak jest otwarty na świat.


25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?
Jak chłopak wstydzi sie dziewczyny przy znajomych/ kolegach.

12 komentarzy:

  1. Twoje ulubione kolorki to też moje :D Fajne pytania co do wagi to bym też tak napisała:D Powodzenia w blogowaniu i czekam na diy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super TAG:) Świetny cytat:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I couldn't understand, but you look great in the picture!
    Obsessed Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zastanawiam się nad rozpoczęciem oglądania AHS :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś naprawdę ładna :)

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu a na 100% się odwdzięczymy http://it--makes-me-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się cytat, który napisałaś :)
    P.S. Pisałaś, że obserwujesz jednak nie ma Cię wśród obserwatorów, więc zapraszam ponownie, wówczas również wrócę i zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem niższa od ciebie o 2 cm :P uwielbiam ten tag ^^
    zapraszam ♥
    madeline-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 20 mam tak samo haha , super tag:) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat bardzo dobry i prawdziwy. A na piercing się nigdy nie odważyłam:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń